понеделник, 4 август 2008 г.

Насри: Възхитен съм от Арсенал

Новото попълнение на Арсенал - Самир Насри е доста въодушевен от възможността да играе в тима на "артилеристите". Французинът, който пристигна от Марсилия, бе щастлив да се подвизава на позицията на лявото крило в победата вчера с 1:0 над тима на Реал (М).

"Да играя на "Емирейтс" и да давам цялото си сърце за Арсенал ме кара да се чувствам

много щастлив", заяви Насри за клубния сайт. "В последните няколко седмици бях способен да видя страстта, с която е заобиколен клубът. Възхитен съм и се надявам, че това ще бъде добър сезон.

Харесва ми начинът, по който играе Арсенал, както и атмосферата в тима. Всички млади играчи се разбират един с друг и това може да се усети на игрището", допълни още 21-годишният халф.



http://topsport.ibox.bg/news/id_1714210946

Няма коментари: