сряда, 23 юли 2008 г.

Левскари по джапанки се орезилиха във Виена

Срам ме е, че съм българин, призна наш музикант, свидетел на сцената


Футболистите на “Левски” решиха да уплътнят почивния
си ден в понеделник с посещение на австрийската столица Виена. Докато се разхождали из красивия град, някои от възпитаниците на Велислав Вуцов решили да поразгледат величествената сграда на националната опера.
Българските играчи, които били обути с джапанки и се разхождали по къси гащета и фланелки, били спрени от охраната на двореца още на металните заграждения на двора. В последвалата комична ситуация левскарите опитвали предимно с жестове и спорадични подмятания на български да обяснят, че искат само да се “цъкнат” на фона на операта, докато австрийските служители категорично отказали да допуснат футболистите в близост до двореца.
Неволен свидетел на неприятния инцидент е станал и български оперен певец, който показвал на свои гости сградата. “Когато минавахме покрай оградата и разказвах за различните зали в операта, чух някакви викове на български, сподели специално за “Новинар” певецът. – После, като се приближихме до външния вход, видяхме, че малка групичка от странно облечени младежи се разправяше нещо с охраната. Оказа се, че това са футболисти на българския отбор “Левски”, които били на лагер в Линдабрун. Обясних им, че през юли операта във Виена няма представления и е заключена през целия месец и няма начин, по който да бъдат пуснати вътре. Те ме помолиха аз като човек, който е изпълнител, да ги вкарам, но им обясних, че това също е невъзможно, а и допълнително с тези къси гащи и джапанки никога няма да влязат в двореца”, допълни оперният певец. – Накрая си тръгнаха разочаровани, като не пропуснаха типично по български да теглят по една на охраната. Да ви призная честно, ме хвана срам от тяхното поведение. Все пак охраната на операта ме познава и сега предполагам, че благодарение на това изпълнение на футболистите на “Левски” колегите ми ще ме вземат на подбив”, завърши музикалният ни талант, като помоли да не разкриваме името му.

Няма коментари: